4 Haziran 2009 Perşembe

GÜZELLEME






















GÜZELLEME
03-Haziran-2009

BİR VAR mış
BİR YOK muş
EVVEL ZAMAN içinde
AHİR ZAMAN içinde
bir çocuk varmış....

Hz. İnsan Ali Ulvi Kurucu için
siz güzeldiniz
hem de çok güzel
bizler sizi bilemedik
sizle güzelleşemedik
ama siz hep güzeldiniz

bizi sizle güzelleştirdiniz efendim
hiçbir şey için geç değildir
hoş geldiniz efendim
……………………………………..

Hz. İnsan Latif Baltutan için
bir latif sultan tanıdım
bir konsey azası tanıdım
bir mor giysiler içinde heybet tanıdım
bir nurdan ulu bir sütun tanıdım
bir latif dost tanıdım
bir konuşma arkadaşı tanıdım
bir sır tanıdım
bir sırdaş tanıdım
bir mühürlü ağız nasıl olur tanıdım
bir sırlanmış peygamber manalı adam tanıdım
bir a'li dosta aşık aşk nasıl olur tanıdım
bir asıl bir de o nun gölgesini tanıdım
bir aşkın nasıl kendisini aşkında yok ettiğini tanıdım
bir yok oluşu seyredip o yokluğa
bir a'li nin kendisini yok edişini tanıdım
bir rahmanın nefesini tanıdım
bir bir yok olanların hepsinin o
bir nefesde var olduğunu tanıdım
……………………………..

Hz. İnsan Ali Öztaylan için
BİR A'Lİ TANIDIM
bir gönül tanıdım
bir ruh tanıdım
bir güzel tanıdım
bir ilahi nefes tanıdım
bir seher rüzgarı tanıdım
bir inci den gözyaşı tanıdım
bir baba tanıdım
bir zaman tanıdım
bir cemal tanıdım
bir celal tanıdım
bir cemal tanıdım
bir damla tanıdım
bir derya tanıdım
bir lütuf tanıdım
bir sultan tanıdım
bir bir i tanıdım
bir mana tanıdım
bir anlam tanıdım
bir cevab tanıdım
…………………

HZ. MURAD-I AŞK-I için
simsiyahtı perdeler
ve aşkın rengi mora bulanmıştı
huzmeleri erguvani gülüyordu
ve bir tutamcık lacivert-mavi ydi
sen kapıda bir anlık duran “nur” dun, bir anlık
ben, musikinin derinliğinden anlayamazdım
renklerle oyalandım-seni düşündüm
rengarenktim
ve simsiyahtı perde
sen “bembeyaz ışıktın” yine bir an, kapıda
siyah perdeye indi bir defalık saf mavilik
Ve sonra yine yol yol değişti ışıklar, yeşilin tonlarında
gülümsedim ve bazen ağladım
ben musikiden hiç anlamazdım
senin rengine
işte bugün, ben böyle bulandım
teşekkür ediyorum..(1-6-2009)
………………………….
Anahtarcılar için
1 haziran 2008


Bismillahirrahmanirrahim

1, 2- Rahman Kur’an-ı öğretti.
3- İnsanı yarattı.
4- Ona beyanı(düşünüp ifade etmeyi) öğretti.

ALİ ÖZ-TAYLAN VE O’NUNLA AYNI KİŞİ OLDUĞUNA İNANDIĞIM ŞİMDİ EBEDİYYEN HAY OLAN LATİF BAL-TUTAN HATIRASINA İTHAFTIR..

Mekanımız Ak-saray-Beyaz-zıt
okulumuz Nur’dur bizim
kitabımız A’li dir bizim
rehberimiz İmam ALİ oğlu İmam Ali’dir bizim
* * *
Sizleri yeryüzünde iki melek olarak tanımıştım
tanıdığınız herkese melekliği yaşatıyordunuz
aluyyun veli A’li melektiniz siz
iki ayrı bedende tek ruh gibiydiniz
A’li ruhlar zaten aynıdır değil mi?
sizde tektiniz benim için
beni insan yapan sizin mananızdan akan feyizlerdi
ey LatifAli Sultan
sizi son gördüğümde nurdan bir sütun gibiydiniz
size bakarken ağladım ne kadar yüceydiniz
sanki bambaşka biriydiniz
yoktunuz, sanki ışıkdan biriydiniz
şimdi her daim konseydesiniz ve biz sizlere muhtacız
siz bana rüyamda gelen dosttunuz
dost terk etmez bilirim her daim bizlesiniz
artık konuşma arkadaşım yok mu?.
……..

Ya AliLatif Sultan kalbim yağmalandı…
tam birlemişken parçalandı…
sizi de son gördüğüm aynı günde
sanki “seherin tanıkları” gibi sadece elbiseydiniz
ve sanki o hırkadan başka bir şey de değildiniz
Rahman’ın gelini gibiydiniz aynı anda
sizi kollarıma alıp yükselmek yükselmek istedim o anda
biliyorum bu gece bir yıldız daha kayıp düştü denize
ve seherin tanığı kayıkçı sefere çıktı yine
düşüp akan o yıldızı avuçladı denizden
ve sandalına aldı yeniden
ölüm sizler için değil biliyorum
Hay olan ölürmü hiç;
sadece tesbihin A’li tanesinden
İmam-ı Muhammed’e(s.a.v.) dost olur
siz dost olarak aynı Nur’dan yaratılmışsınız
siz bize gökten inmiş aluyyun veli meleksiniz
aluyyun veli dost melek ne yapar?
hep sema eder o aşktan sarhoştur bilmez hiçbir şey
o perdedir seyran edilir üzerinde seyrin mekanıdır
bir LatifAli daha CemAli oldu
Şeb-i arus O’na Rahman’ın Gelini oldu….

……..

Sizi yaşadığım müddetçe daima kalbimde muhabbetle yaşatacağım ve sizle hep sohbet edeceğim..

Felsefemdir kitab-ı imanım,
Taparım kendi ruhumun sesine,
Secde eyler hakikatim her an,
Kalbimin ateş-i mukaddesine.

Neyzen Tevfik


Nur Cihan

03.06.2009
nuralem7@hotmail.com
http://sufizmveinsan