22 Temmuz 2009 Çarşamba

ŞÜKRED-İ-yorum VE düşü-NÜ-yorum MASALI -4-




ŞÜKRED-İ yorum VE  düşü-NÜ-yorum MASALI -4-

Bu kitap, masal diyene masaldır; fakat bu kitapta halini gören, bu kitap vasıtasıyla kendini tanıyan, anlayan da er kişidir.
Mesnevî, Nil ırmağının suyudur; kıptiye kan görünür, ama Musa kavmine sudur.
Hz. Mevlâna (k.s.)

BİR ÇOCUK NE İSTER? SADECE BABASININ KİM OLDUĞUNU BİLMEK İSTER..
hem döl hem yol babama
(DEMİR DÖKÜM USTASI ÂHİ- USTA ŞEVKET DEMİRCİ)tüm kalbimle……..


bu diyardan göçmek üzere olana çocuk sordu :ne kadar vakit var?
Haybabam:An-ı Daim……

Ben çok cahildim bilmiyordum,anlayamıyordum
Senin ve dostlarımın anlamını gördüm
Ve senelerce anlayamadım,kaçtım durdum
korktum.. bilmekten korktum..reddettim durdum..
biraz anladığımda ;dostumun sayesinde, ona sığındım
Seni yine reddettim..anlamadım,anlayamadım biliyorsun
Sen bile, giderken tam anlayacaktın.. dostumuz öyle demişti, biliyorsun
biraz daha anlayınca seni kabullendim ama yine de kaçtım anlamından
Daha çok sığındım dostuma, daha çok korktum
Biraz daha anlayınca sana yöneldim
Korktum ama korkumun üstüne gittim
Seni tanımak istedim,seni anlamak ve bilmek
Biliyordum ki bu imkansızdı
…………………………………………
Seni kabul ettim Ahir Zaman’ımda yaşarken
ve senle hasbihale başladık inceden, fark ettirmeden
Sen ortaya söylüyordun, ben manaları havada kapıyordum ve anlıyordum
Hiç çaktırmadan anlaşıyorduk ve ben yapmam gerekenleri yapmaya çalışıyordum
Umursamıyordum hiçbir şeyi
Sen yolumu gösteriyordun ve ben aşk a koşuyordum
bu konuyu sadece içimden sana anlatıyordum ve senden hiç çekinmiyordum
çünkü beni benden iyi anlıyordun ve çok güven vericiydin, hiçç utanmıyordum hiççç..
aşk a ar namus sığmaz, sen çok iyi biliyordun……
…………………………….
Sana aşk ı sormuştum bir gece
Sarhoş gibi sandalyede baygın haldeydin
En hazlı halinle:”Ooooooooooo diyordun oooooooooo….”
“Ahh Leylaaa..ahh Leylaaa “demiştin hatırla.. ne güzel gülmüştük beraber
Ben senin anlamından hep korkup kaçtım
Ve sen, beni anladın.. hiç belli etmedin
Ben aslında kendimden korkup kaçıyordum
Ve senin sadece babam olmanı istiyordum
Öylece babam olarak kal.. öylece, sadece babam kal..
Ve öyle de oldu.. ne güzel…
Sen giderken;herkes gelsin demişlerdi
gelmek istemedim ,her şeyle oyalandım,bildiğim son gelmişti onun için
kaçış yoktu, arabada sana doğru yaklaşıyorduk
Kalbimde bir çocuk çığlık çığlığa bağırıyordu
“Babaaaaaaaaaa….babaaaaaaaaaa…babaaaaaaa..babacığımmm”
Anladım gidiyordun
Yine aynı şeyler yaşanıyordu ve ben hiç kaçamıyordum…
birkaç dakika sonra haber geldi…sen gitmiştin…ama aslında hep buradaydın:)
Ben senin anlamından hep korkup kaçtım
Sanma ki ,seni tanıyıp bilemedim
bildim..bildim :)
ama ne bir başkasına nede kendime itiraf ettim..…
Özür dilerim.. çok özür dilerim..
Sadece babamız olarak kal istedim..
TEŞEKKÜR EDİYORUM……

EY PADİŞAHIMIN BİLE PADİŞAHI OLAN
GÜLDÜĞÜN GÜL’E
GÜL
GÜLE GÜLE………
************
Biz neden seçilmedik,biz neden sevilmedik diyenler için……
NASIL SEVİLDİĞİNİN FARKINA VAR…..NE VAR ALEMDE O VAR ADEM DE HÜKMÜNCE….
HEPİMİZİN BABASI ADEM’DİR..ADEM İSE TOPRAKTANDIR..baltayı,en büyük put- tanrının eline tutuşturandan binler yıl sonra, aynı soydan gelen;baltayı ,en tepedeki tanrıya vuran, bu sırrı açığa çıkarttı.ve kimse, kendi putunu tek başına kıramaz gösterdi..putunu ancak bir bilen,o mübarek omuzlara çıkartılmış,O’nun izinlisi kırabilir ve O’nu bulmakta önce niyetle olur… işte O kişi, kitaptan okutarak değil, bizzat yaşatarak öğretir..


Sen çok celaldin biliyorsun
yaklaşılamayandın..
son demlerinde cemale döndün
Oysa biz, bu sessizliğe alışık değildik
Seni harekete geçirmek için; sor derlerdi, hadi sor….
Çocuk:beni seviyor musun baba?
Haybabam: neden sevecekmişim seni?
çocuk:sevmek zorundasın çünkü babamsın?..söyle ,beni seviyor musun?
Haybabam:sen söyle?
çocuk:seviyorsun..çünkü milyar spermin içinde en sevdiğin ve seçtiğin ben olduğum için ve diğer milyar sperm kardeşim işte bu yüzden ,kendisini ,benim için fena ettiğinden seviyorsun..o yüzden, sevdiğinden eminim..seviyorsun..
……………………….
Haybabam: gönlüne iyi bak
çocuk: gönlüm sahibinin ellerinde ve O bize çok iyi bakıyor…


Sevilmediğini sanan,seçilmediğini sanan kimse bilmeli ki;Yaratan, onu sevmiş ve seçmiştir..ve onun ismini anmıştır..anmasa idi, seni zikretmese idi, nasıl var olabilirdin ki?..
İşte bunu anladığım için çok şükrediyor ve teşekkür ediyorum..
………………………

şimdiye dek tüm isyanlarım ve reddedişlerim için özür diliyorum..Sen’den, baştan sona razı olduğumu bilmeni istiyorum..baştan sona razıyım..inşallah, Sen’de, benden razı olursun diliyorum ve amin…sadece SENİ SEVEBİLMEME İZİN VERDİĞİN İÇİN teşekkür ederek şükrediyorum…
*********

bir dalga gider başka bir dalga gelir..sakın dalgaya takılma.orada kalırsın..gelen yeni dalgaya bak… öz-mana aynıdır.. ona bak..surete takılma diyenim için;
..
BİR KEZ DAHA SANA YÖNELİYOR VE BİR KEZ DAHA BİAT EDİYORUM
HOŞGELDİN…..
Gecenin seherinde odada çınlayan musiki Sen’i anlatıyor:

BİR İSMİ MUHAMMED
MERHABA
HOŞ GELDİN
İLLA HUUUUU..
………………….
evet.. tekrar Merhaba ve Hoş geldin…
EY SEVDİĞİM HOŞ GELDİN…

HOŞ GELDİN EY VARİSİ NUR…
Haremeyn’in Fetih Kapısı’nı bekleyen; YÜCE FATİH HOŞGELDİN…..
küçük ve korkak ay bir kez daha Güneş’ini selamlıyor
Gölgesiz …TÜM KALBİYLE EĞİLİYOR……
ve sağ avucuna  Haybabamın koyduğu 18 numaralı anahtarı
Güneşin’in ayaklarının altına seriyor….
HOŞ GELDİN….………..
*************

Nur Cihan
22.07.2009
nuralem7@hotmail.com