21 Nisan 2012 Cumartesi


SÖZLER KELİMELERDİR…..VE ANLAMLARI DÜŞÜRÜR..
Söz vermişim, söz vermişiz.. sözleşmişiz..
"Her şeyi alın ama bir tek beni kıskandırmayın" demiş çocuk
Gülüşmüşler amma ciddilermiş
günler haftaları ,ayları ve yılları devrederken
Her şeyin bittiği, yeni anlamların doğduğu zamanlar gelmiş
ve bu gelende yeni bir miş..tüm birler misali..
Ve seyrederken sevdiğini, onu hiç tanıyamamış
Bu kim?.. bu kim.. ?bu kim?
Ali cemgiz üstadı efendim, bin bir korkunç yüzüyle sürekli terennümde
Korkmalımıyım şimdi senden.. ama neden hiç korkmuyorum peki?...
Bu kim?..bu kim?..bu kim?
Her şey bitti derken ve biten aşkına veda ederken hüzünlüymüş hem de
Ayağını eşikten dışarı çıkartmaması lazım ya hani birde
Anlamını çözemediği bir şey bu üstelik
Bakmış, bakmış, bakmış…biten ,sönen, aşkına zerre benzemeyene bakmış
Ve düşünmüş…kim bilir yine nerelerde ve ne işlerle şu anda.. burada değil, benle değil…….
beni ne görüyor, ne duyuyor.. başkaları var ve gözü bize bugün kara…
Ve uyuyorum.. yazılar.. babasının süsü yazmış. yazının başlangıç kelimesi koskocaman:
"SÖZ VERMİŞTİN"…B ismiyle....uyandım Sevdiğim..
Biliyorsun değil mi?
BEN SANA SENLE ;A'den A'ye....SONSUZA DEK YÜRÜMEYE  VE HİÇ BİTMEMESİNE SÖZ VERDİK..
ne güzel ki;SEN benden EMİN OLMASAN DA
 ben
hala SENİ SEVİYORUM........
sadece senin  .. kulun...............