24 Ekim 2012 Çarşamba

ARAF’DA Kİ ÇOCUKLARIN BABASINA



ARAF’DA Kİ ÇOCUKLARIN BABASINA

 
İb-RAHİM + Hac-ER = İs-MAİL

bir Adam vardı

yaratılmışların en güzeliydi sanki
 bir Adam vardı

üç basamaktan dördüncüye uzanan
ne yere değen ne gökte duran
arada boşlukta uyuyan bir Adam vardı
öyle güzeldi ki

uyuyordu ya da uyuyormuş gibi yapıyordu

çocuk O’na tutkuyla çakılmıştı

çocuk O’na ölümüne mühürlenmişti

bu Adam neydi?

melek mi,peri mi,peygamber mi?

bu Adam kimdi?

çocuk O’nun bir metre berisinde oturuyordu

O’na bakıyordu ve O’ndaki Yusuf tecellisinden kıpırdayamıyordu

Adam çok güzeldi ve çok naif

çocuk O’nun yüzünü görünce, kendisinden utandı

ellerini görünce, ellerini arkasına sakladı

ayaklarını görünce, ayaklarını gizledi

çocuk ve tüm dünyada ki  insanlar meğer ne çirkinlermiş, çocuk anladı

dünyanın en güzeli seçilenler bile yaklaşamazmış bu uyuyan güzelin yanına

eğer şöyle bir salınsa yeryüzünde hayat dururmuş

ve insanlar bedenlerinin utancından intihar bile ederlermiş, bu böyle biline

çocuk O’na aşık olmuş

yanında uzanan  bu güzel

sağ elini hafif yana düşürmüş
 
ve baş parmağı (ALİ k.v)
işaret parmağı (MUHAMMED a.s)

BİRLEŞTİREREK GÖZ YAPMIŞ
(RA’ın GÖZÜ=BİSMİLLAHİRRAHMANİRAHİM)

ve diğer parmaklar içeriye açılan alem-kapılar gibi ardılıymış elinin
diyormuş ki; "bak seyreyle.. sana kapı benim –göz benim-anahtar benim"


çocuk ayaklarına bakıyormuş güzel Adam’ın


birbirine dolanmış bu olağanüstü varlığın

sağ ayağım solun üstünde ve ben ölüyüm diyormuş bu afet


ben ayağımdan mühürlüyüm ve sana yasaklıyım diyormuş


ama hem de ihramlıyım bak, baştan aşağı şimdilik sana haramım


bana yaklaşamazsın ,bana sarılamazsın ve dokunamazsın o yüzden



ben bu alemin malı değilim


ve bu AFETİ ALEM OLAN EV SAHİBİ  ezanla, can havli ile uyanmış

O afet-i   ALEM-İ   A’Lİ olmuş

başından ihramını beline  indirmiş


kara kıvırcık saçlarını savurmuş

o naif beden bir aslana dönüşmüş heybetinden
ve kara gözlerinden kıvılcımlar saçmış


….
…..
*******
iki denizin birleştiği yerde
dünya ve ahiretin ARAF’ ında
Ruh’un çocukları bekliyormuş
Rehber-i AYN ’ları Ruh’un Babası’ymış
İB-RAHİM=RAHMAN VE RAHİM
cariyesinden efendi doğuran
HAC-ER miş, ER olan KADIN 


kul olan hür olurmuş
 
tüm aleme haykırıyormuş buradan HAC-ER
ve  tüm esmalar benden açığa çıkıyor diyormuş İS
-“MAİL=
BEN’DEN HABER VEREN GELECEK” 
DİYE TÜM ALEME MÜJDE VERİYORMUŞ
cariye HAC-ER efendisi ni doğurmuş
ve.......

ARINMIŞ-KORUNMUŞ KUTSAL MEKANI BİR KADIN KURMUŞ
KABE BİR RAHİM
KABE BİR KADIN
HACER BİR KADIN MIŞ
Demiş İB-RAHİM;"O BENDEN  DİR
O BENİM HAVVAM  DIR
HEVESİMDİR,NEFESİMDİR-NEFSİMDİR
ARZULARIMDIR, İSTEĞİMDİR...
DIŞI TAŞ OLAN
İÇİ KEVSER
SABIR TAŞIM DIR HACER
AYAĞINI YERE VUR
VE AB-I HAYAT
SANA AKSIN HACER-KEVSER’İMDEN

aslında yok 2 lik
sadece 1 in 2 ye bölünmesi var

ama SEN SENSİZ GEL demiş ona ruhu
BEN DE BENSİZ GELEYİM
bu ağır iki denizi ,yarıp ta geçelim

1 yok sadece O=0 VAR 

çocuk ihramını kendisine açana
niyet etmiş evvela
hareminden
seslenmiş O’na
SELAM SELAM, bizden size daima


 (07.12.2008)
nur cihan